کامپیوتر و لپ تاپ

کامپیوتر و لپ تاپ
 
پی سی لپ تاپ مرجع نقد و بررسی انواع کامپیوتر و لپ تاپ و....

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 34075
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مقدمه

هر سئو کاری برای انجام فعالیتبهینه سازی سایت  مشتریان خودش از یک سری ابزارها استفاده می‌کنه که ممکنه این ابزارها تولید خودش باشه و یا از ابزارهایی استفاده کنه که برای عموم تولید شده و بصورت رایگان عرضه می‌شود.

من هم از یک سری ابزارها برای کارهای دیجی سئو مشتریانمون استفاده می‌کنم که در ادامه نام بعضی از آن‌ها که بیشتر مصرف داره رو می‌نویسم.

البته ذکر این نکته خیلی پر اهمیت هست که یک سری از ابزارهای توسط تیم فنی دیجی سئو تولید شده و  برخی از آن‌هایی که قابل ارائه باشند به مرور درون سایت معرفی می‌شوند.

تولبار توسعه وب یا web developer tools

این ابزار یکی از افزونه‌های مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا است که بیشتر به منظور تشخیص و ویرایش فایل‌های CSS، HTML و جاوا اسکریپ استفاده می‌شود ولیکن من از این ابزار برای تشخیص لینک‌ها و رلوانسی اون‌ها در سئو استفاده می‌کنم.

سوسک آتشین یا Firebug

یعنی من واقعاً عاشق این ابزار هستم ولی حیف که فقط در فایرفاکس می‌تونم نسخه کامل اون رو داشته باشم. از این ابزار نیز می‌توانید برای بررسی کل سایت و حتی تغییرات آنی روی سایت بدون اینکه تغییرات ثبت شوند استفاده کنید.

این ابزار هم مختص سئو نیست ولیکن همانند ابزار قبلی می‌توانید برای بررسی و پیگیری لینک‌ها و سورس سایت استفاده کنید.

رکس هدر

من به این ابزار میگم رکس بگیرد! این ابزار می‌تونه ابزار خیلی مهمی تو سئو سایت باشه ولی خوب خیلی از ما وبمسترها شاید به کاری که این ابزار انجام میده واقف نباشیم.

رکس یک صفحه خیلی ساده اینترنتی هست که خالق اون خواسته به همه ما وبمسترها کمک کنه و ابزاری در اختیارمون قرار بده که براحتی هدرهای (Header) صفحه مورد نظر ما رو تشخیص بده و ما رو در تنظیم درست پیغام‌های بازخوردی از سایتمون کمک کنه.

یکی از مواردی که خیلی می‌تونه برامون کاربرد داشته باشه تشخیص صفحات و کد ۴۰۴ می‌باشد که با این ابزار می‌توانیم ببینم آیا واقعاً سایت ما در زمان بروز خطای ۴۰۴ به صفحه مورد نظر یعنی ۴۰۴ تعریف شده مراجعه می‌کند یا نه. حتماً می‌دونید که چرا باید صفحه ۴۰۴ اختصاصی داشته باشیم درسته؟

Live HTTP Headers

ابزار قبلی خیلی ابزار خوبی هست ولیکن حتما باید به آدرسش بریم تا بتونیم ازش استفاده کنیم. برای اینکه کمی راحت‌تر کار کنیم می‌تونیم از افزونه‌های موجود برای مرورگرمون استفاده کنیم و هدرهای صفحه خود را بررسی کنیم.

زمانی که من می‌خواهم به یکباره اطلاعات زیادی در مورد یک سایت داشته باشم. اون سایت رو بوسیله این قورباغه شیطون بررسی می‌کنم. این ابزار یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند برای پیدا کردن مسیر لینک‌ها، عبارات تیتر شده، عکس‌ها و خیلی موارد دیگه هست. نکته قابل توجه این ابزار این هست که برای تمامی انواع سیستم عامل‌های مطرح دنیا ساخته شده و چون بوسیله زبان جاوا نوشته شده، قدرت و سرعت بسیار بالایی برای انجام کارهاش داره.

این ابزار برای استفاده‌های کوچک رایگان بوده و برای اینکه بخواهید سایت‌هایی با تعداد لینک بالای ۵۰۰ عدد را بررسی کنید باید آن را خریداری کنید.

افزونه سئو برای اکسل

این کاملاً اشتباه هست که فکر کنید سئو فقط بهینه سازی ساختار کد (کد نویسی) سایت یا تولید بک لینک است. بلکه سئو قسمت کوچکی از مارکتینگ آنلاین و تجارت الکترونیک است و فعالیت در این حوزه‌ها نیازمند دانش بالایی است. واکاوی اطلاعات و تحلیل آن‌ها تنها بخشی از این دانش‌ها هستند که شما باید داشته باشید تا بتوانید درک خوبی از وضعیت تجارت خود داشته باشید و تصمیمات خوبی برای آینده اتخاذ نمایید.

یکی از بهترین ابزاهای ساده و دم دستی که می‌توانید از برای ثبت، نگهداری و تحلیل سئو سایت خود از آن استفاده نمایید افزونه سئو برای اکسل می‌باشد. ک

سئو آن پیج On page SEO

می‌گویند خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج

این ضرب‌المثل معروف ما ایرانیها در خیلی موقیعت‌ها مصداق دارد و سئو هم یکی از مواردی هست که باید به این ضرب‌المثل توجه کند.

روی صحبت من در این قسمت با سایت‌هایی است که به تازگی فعالیت خود رو شروع کردند و یا قصد شروع فعالیت دارند. دوستان خوبم سعی کنید از همان روز اول پایه و اساسوب مارکتینگ  و سئو سایت خودتون رو درست بنا بگذارید و به موارد زیر توجه کنید.

  • طراحی زیبا و ساده‌ای داشته باشید
  • سایت شما باید سرعت بالایی داشته باشد
  • سعی کنید ساختار کد سایت شما برای روبات‌های موتورهای جستجو که نابینا هستند خوانا باشد.

و خیلی موارد دیگر که چک کردن آن‌ها بصورت یک‌جا برای هر کسی راحت نیست و بهتر است از ابزارهای آماده استفاده شود.

شما بوسیله این سایت می‌توانید بسیاری از معیارهای موتورهای جستجو را بررسی و تنظیم نمایید.

سئو آف پیج Off page SEO

علاوه بر معیارهای بهینه سازی کد سایت، شما نیاز به رعایت معیارهای دیگری همچون فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، رنک الکسا و خیلی موارد دیگر نیاز دارید که همه آن‌ها را بصورت یک‌جا می‌توانید در این سایت  داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, توسط مهندس جمالی
نقد وبررسی هوآوی هانر6 مطالبی در باره باDVD Writer تجربه ای متفاوت با MAC OS X در دل ویندوز موفی باتری و حافظه آیفون را دوبرابر می کند تجهیز 60 درصد خودروها به WiFi در سال 2019 رونمایی از محصولات برتر در روز اول نمایشگاه CES کنترل کردن سرعت فن کامپیوتر علت صدای فن(پنکه) کامپیوتر+عکس مادربرد MSI X99 MSI WS60 ایستگاه کاری نقد و بررسی مک بوک های اپل در مقابل هم : مقایسه MacBook Pro Retina 2014 با MacBook Air تمام ویژگی‌های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل لنوو لنوو تاریخچه شرکت ایسوس مقاله ای کامل در مورد با کامپیوتر مخترع موس کامپیوتر، در سن 88 سالگی مرد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک