کامپیوتر و لپ تاپ
 
پی سی لپ تاپ مرجع نقد و بررسی انواع کامپیوتر و لپ تاپ و....

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 33989
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

قیمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad S 510 p - A Lenovo IdeaPad S510p - A

برند Lenovo نامی آشنا در زمینه تولید لپ تاپ و اولترا بوک به شمار می رود و در سبد خرید لپ تاپ های این شرکت، تنوع زیادی وجود دارد که این گوناگونی مدل باعث پوشش اقشار مختلف کاربران شده است.
مدل مورد بررسی ما در خانواده ideaPad و در سری S محصولات Lenovo قرار می گیرد، یکی از نکات اصلی در مورد این مدل، ضخامت 24 میلیمتری آن بوده که لپ تاپ مورد بررسی ما را از این حیث به یک اولترابوک شبیه کرده است.

laptop-lenovo-ideapad-s510p-1

طراحی ظاهری

همانطور که در مقدمه مطلب به آن اشاره کردیم، ضخامت باریک این لپ تاپ یکی از نکات قابل توجه آن محسوب می شود. این مدل با ابعاد 24x259x380 میلیمتری و وزنی معادل 4/2 کیلوگرم، یک لپ تاپ سبک و جمع و جور برای حمل و نقل به شمار می رود. Lenovo در ساخت این مدل از پلاستیک فشرده با کیفیت بالا استفاده کرده که این موضوع موجب افزایش استحکام این مدل نیز شده است.
بدنه خارجی به رنگ مشکی مات طراحی شده و طرح مشبک مانند که به صورت نقاط ریز برجسته روی بدنه طراحی شده، جلوه زیبا و دلپسندی به S510P بخشیده است. همچنین مات بودن و نوع جنس پشت در لپ تاپ باعث شده تا اثر انگشتان به سختی روی آن باقی بماند. در قسمت گوشه در نیز لوگوی Lenovo به چشم می خورد.

laptop-lenovo-ideapad-s510p
وقتی در لپ تاپ را باز می کنیم، با یک نمایشگر براق 6/15 اینچی مواجه می شویم که تصاویر را با کیفیت 768 x1366 پیکسل به نمایش در می آورد. بد نیست بدانید مدل S510P دارای نمایشگر لمسی نیز بوده، اما مدلی که برای بررسی برای ما ارسال شد، از این نظر مستثنا است.

laptop-lenovo-ideapad-s510p
قسمت داخلی لپ تاپ نیز کاملا به رنگ مشکی طراحی شده است. در این بخش شاهد صفحه کلید هستیم که از فناوری انحصاری AccuType بهره مند است. اندازه استاندارد کلیدها، فاصله مناسب شان از یکدیگر و طراحی جزیره ای مانند آنها، بهره مندی از شاسی های نرم و همجنین حالت تقعر مانندی که روی کلید ها وجود دارد، همگی تایپ کردن با S510P را آسان کرده است. در قسمت بالای صفحه کلید تنها کلید فیزیکی روشن و خاموش کردن دستگاه به چشم می خورد رنگ مشکی کلیدها و سطح پس زمینه که آن هم به رنگ مشکی طراحی شده در کنار فقدان نور پشتی صفحه کلید ممکن است کاربر را در حین کار کردن در محیط های تاریک کمی آزار دهد.
بخش استراحتگاه مچ دستان نیز از اندازه مناسبی برخوردار بوده و یک تاچ پد به همراه دو کلید راست و چپ کلیک در این قسمت قرار گرفته است.
اگر چه جنس این بخش نیز مانند بدنه خارجی از پلاستیک فشرده است، اما به دلیل نوع طراحی برس خورده و کیفیت قابل قبول ، حس استفاده از فلز در این لپ تاپ برای کاربر تداعی می شود.

laptop-lenovo-ideapad-s510p
در قسمت راست لپ تاپ شاهد درایو نوری، یک در گاه USB 2.0 و فیش ترکیبی هدفون و میکروفون هستیم، پنل چپ دستگاه نیز میزبان ورودی برق برای شارژ دستگاه، مجرای خروجی هوای درون دستگاه، درگاه اترنت برای اتصال به شبکه های کابلی، خروجی تصویر HDMI و دو درگاه USB 3.0 است. همچنین در کنار ورودی برق، یک کلید به نام OneKey Recovery وجود دارد که وظیفه آن برگردان سیستم به حالت اولیه است.

Hi,  I would like to implement the following scenario in my OC setup.  I have 2 different customer groups:  1. Users 2. Dealers  I want to define 2 different prices for Dealers group in a way that if their total number of ordered items is 1-3, then price A would apply in the final checkout but if the total number of ordered items is more than 3 items, then the price B should be applied.   Dealer can order different products and he is not restricted to only one type of product in order to benefit from these discounts.  This can't be done in products discount tab, because it only works if the dealer order only the same product.  Please help me to find a solution for this pricing scheme

بررسی فنی و جمع بندی

در بخش قبل دیدید که مدل S510P از نظر طراحی ظاهری یک لپ تاپ معمولی و رایج بازار تلقی می شود و نکته خاصی در این بخش مشاهده نشد. در بررسی فنی نیز این موضوع صدق می کند. وظیفه پردازش مرکزی این مدل بر عهده پردازشگر Intel Corei7 4500U بوده که متشکل از دو هسته فیزیکی و چهار رشته پردازشی منطقی است. هر کدام از رشته ها در فرکانس پیش فرض 8/1 گیگاهرتز فعالیت می کنند که در حالت توربو این مقدار تا حداکثر سه گیگاهرتز قابل افزایش است. همچنین چهار مگابایت حافظه نهان سطح سه این بخش را تکمیل می کند.

قیمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad S 510 p - A Lenovo IdeaPad S510p - A

laptop-lenovo-ideapad-s510p
در بخش بررسی کارایی پردازنده، به کمک نرم افزار Cinebench R15 امتیاز 251cb به ثبت رسید. همچنین این پردازنده 32 میلیون رقم اعشار عدد p را در مدت زمان 10 دقیقه 594/44 ثانیه محاسبه کرد. هر دو نتیجه بدست آمده بیانگر کارایی متوسط و قابل قبول پردازنده S510P هستند.
این مدل از هشت گیگابایت حافظه رم DDR3 با فرکانس 1600 مگاهرتز برخوردار بوده و برای ذخیره سازی اطلاعات به صورت دائمی از یک هارددیسک یک ترابایتی ساخت Seagate با سرعت 5400 دور در دقیقه بهره می برد.
لپ تاپ مورد بررسی ما برای پردازش اطلاعات گرافیکی علاوه بر تراشه مجتمع Intel HD Graphic 4400، از تراشه Nvidia GeForce 820M نیز کمک می گیرد. تراشه مذکور دارای فرکانس هسته 775 مگاهرتز بوده و از دوگیگابایت حافظه DDR3 با رابط 64 بیتی و فرکانس 1001 مگاهرتزی حافظه استفاده می کند.
از دیگر مشخصات فنی تراشه گرافیکی می توان به وجود 96 واحد هسته پردازشی کودا، هشت اپراتور ROP، شانزده واحد بافت گذاری و پشتیبانی از DirectX 11 اشاره کرد. تراشه 820M توسط اینترفیس PCIe 2.0 روی مادربورد لپ تاپ وصل شده است. در بررسی فنی گرافیکی به کمک نرم افزار 3DMARK PRO 2013 ، در آزمایش های Ice Storm,Cloud Gate و Fire Strike به ترتیب نمرات 46968، 4987 و 773 به ثبت رسید که بیانگر کارایی متوسط تراشه گرافیکی هستند.
وظیفه تامین انرژی در زمان غیاب برق بر عهده یک باتری لیتیوم یونی به ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت و توان 41 وات ساعت است. میزان متوسط شارژدهی باتری در حالتی که سیستم فقط روشن باشد حدود هشت ساعت و در زمان کارکرد متوسط مانند گشت و گذار در اینترنت زمانی در حدود چهار ساعت است.قیمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad S 510 p - A Lenovo IdeaPad S510p - A .

laptop-lenovo-ideapad-s510p
البته Lenovo یک نرم افزار انحصاری مختص مدیریت مصرف انرژی برای لپ تاپ های خود طراحی کرده که به کمک این برنامه می توان تا حد قابل توجهی میزان شارژدهی باتری لپ تاپ را افزایش داد. همچنین لازم به یادآوری است که این مدل فاقد سیستم عامل بوده و نصب آن بر عهده خود کاربر خواهد بود. سیستم عامل پیشنهادی Lenovo برای این مدل Windows 8.1 است.

قیمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad S 510 p - A Lenovo IdeaPad S510p - A
در مجموع با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که مدل S510P در رده لپ تاپ های متوسط بازار برای کارکردهای معمولی و روزانه و اجرای برخی از نرم افزارهای تخصصی قرار می گیرد. بیشتر مخاطبان این مدل را دانشجویان، کاربران متوسط خانگی و افرادی که به دنبال خرید یک لپ تاپ خوب و متوسط از نظر کارآیی و همجنین وزن مناسب هستند تشکیل می دهند.

جهت قیمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad S 510 p - A Lenovo IdeaPad S510p - A ار سایت دیجی ابزار اقدام فرمایید.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مهر 1393برچسب:, توسط مهندس جمالی

Notebook Lenovo IdeaPad S510p - A

 

لپ تاپ لنوو آیدیاپد S510p i3/4/500/2/DOS

 
لپ تاپ لنوو آیدیاپد S510p i3/4/500/2/DOS با ویژگی های فنی زیر در فروشگاه معتبر اینترنتی دنیا کامپیوتر :
مشخصات فیزیکی:ابعاد: 25 × 259 × 381 میلی‌متر - وزن: 2.58 کیلوگرم
پردازنده مرکزی:Intel Core i3 4010U 1.70 GHz
حافظه RAM:ظرفیت: 4 گیگابایت - نوع: DDR3
حافظه داخلی:ظرفیت: 500 گیگابایت - نوع: هارد دیسک - مشخصات: 5400rpm
پردازنده گرافیکی:NVIDIA GeForce GT 720M 2GB
صفحه نمایش:15.6 اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت 1366x768
امکانات:DVD-RW Webcam Card Reader Wi-Fi Bluetooth Ethernet Port HDMI Port
سایر مشخصات:باتری 4 سلولی - فاقد سیستم‌عامل

مشخصات کلی :

 

مشخصات کلی: وزن 2.58 کیلوگرم - نوع معمولی -

 

پردازنده: مدل پردازنده Core i3 4010U - سرعت پردازنده 1.7 GHz - سازنده پردازنده اینتل (Intel) - حافظه کش 3 مگابایت -

 

حافظه: حافظه رم 4 گیگابایت - نوع حافظه رم DDR3

 

هارد دیسک: مشخصات هارد دیسک 5400 RPM - هارد دیسک 500 گیگابایت -

 

کارت گرافیک: مدل کارت گرافیک GeForce GT 720M - سازنده کارت گرافیک انویدیا (nvidia) - حافظه کارت گرافیک 2 گیگابایت -

 

صفحه نمایش: نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD - اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ - رزولوشن صفحه نمایش 1366x768

 

امکانات: درایو نوری DVD - RW - بلوتوث بلوتوث داخلی - کارت خوان دارد - مشخصات اسپیکر بلندگوهای استریو با تکنولوژی صوتی Dolby Advanced Audio - شبکه LAN دارد - شبکه بی سیم Wi-Fi دارد - تعداد پورت USB 2.0 1 - تعداد پورت USB 3.0 2 - پورت HDMI دارد

 

سایر مشخصات: سیستم عامل DOS - کارکرد باتری 5 ساعت - نوع باتری 4 سلولی

 
 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مهر 1393برچسب:, توسط مهندس جمالی

قیمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad S 510 p - A Lenovo IdeaPad S510p - A

 پردازنده قدرتمند

لپ تاپ Ideapad S510/i5   لنوو با  صفحه نمایش لمسی نسل چهارم پردازنده های اینتل Core™ i5-4200U  و 4گیگابایت رم DDR3، و 500 گیگابایت هارد، دستگاهی به روز، بسیار سریع، قدرتمند و مخصوص حرفه ای هاست. این دستگاه دارای گرافیک بسیار قدرتمند Nvidia GT720M 2GB, intel HD4400 می باشد که امکان انجام هر کار گرافیکی سنگینی را به شما می دهد.

 طراحی بی نظیر

این دستگاه 15.6 اینچی صفحه لمسی در نگاه اول شما را مجذوب قطر پایین و وزن فوق العاده خود میکند. بدنه پشتی این لپتاپ به صورت مشبک و کاملا ضد خش طراحی شده و به خاطر ترکیبی که از پلاستیک و آلومینیوم دارد به سبک تر شدن s510 کمک شایانی کرده است. صفحه نمایش آن قابلیت پشتیبانی از لمس 10 انگشت به طور همزمان را دارد و کیفیت آن HD می باشد.

 کاربری آسان

کیبورد ACCU Type به گونه ای طراحی شده است که تایپ را آسان تر و خطاها را کاهش می دهد؛ کلید ها بی نظیر طراحی شده اند و قابلیت ارتجاعی بالایی دارند. هچنین اسپیکرهای استریو، میکروفون، 3 پورت USB، پورت های HDMI و کارت خوان SD و بیش از 6 ساعت شارژ باتری  و از همه مهمتر ویندوز 8 اورجینال همه از ویژگی های کاربر محور این دستگاه فوق العاده هستند. همچنین با  b/g/n Wireless 7260, Bluetooth® 4.0 می توانید همیشه و همه جا با هرچیز و هرکسی در ارتباط باشید.

جهت قیمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو Lenovo IdeaPad S 510 p - A Lenovo IdeaPad S510p - A از سایت دیجی ابزار اقدام فرمایید.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مهر 1393برچسب:, توسط مهندس جمالی
نقد وبررسی هوآوی هانر6 مطالبی در باره باDVD Writer تجربه ای متفاوت با MAC OS X در دل ویندوز موفی باتری و حافظه آیفون را دوبرابر می کند تجهیز 60 درصد خودروها به WiFi در سال 2019 رونمایی از محصولات برتر در روز اول نمایشگاه CES کنترل کردن سرعت فن کامپیوتر علت صدای فن(پنکه) کامپیوتر+عکس مادربرد MSI X99 MSI WS60 ایستگاه کاری نقد و بررسی مک بوک های اپل در مقابل هم : مقایسه MacBook Pro Retina 2014 با MacBook Air تمام ویژگی‌های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل لنوو لنوو تاریخچه شرکت ایسوس مقاله ای کامل در مورد با کامپیوتر مخترع موس کامپیوتر، در سن 88 سالگی مرد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک