کامپیوتر و لپ تاپ

کامپیوتر و لپ تاپ
 
پی سی لپ تاپ مرجع نقد و بررسی انواع کامپیوتر و لپ تاپ و....

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 33982
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

به گزارش فارس به نقل از تراستدریویو، دقت نمایشگر این گوشی هم 1704 در 960 اعلام شده است. گفته می‌شود این گوشی که در ماه آگوست در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد دارای نمایشگری 4.7 اینچی است و احتمال دارد که در ماه سپتامبر مدل بزرگتری از آن با نمایشگر 5.5 اینچی در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. هنوز اطلاعاتی در مورد دقت تصویر نمایشگر این گوشی منتشر نشده است.

 

جدیدترین مدل عرضه شده از آیفون موسوم به آیفون 5 اس دارای نمایشگرهای 4 اینچی با دقت 1136 در 640 است. دقت نمایشگر اولین سری عرضه شده از گوشی‌های آیفون 480 در 320 و نمایشگر آنها 4 اینچی بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اپل با هر بار عرضه مدل تازه‌تر آیفون تلاش کرده تا وضوح نمایشگر آن را در مقایسه با مدل اولیه دو یا سه برابر کند. افزایش مقاومت در برابر خش و خراش و بهره‌مندی از سیستم عامل iOS8 از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, توسط مهندس جمالی
نقد وبررسی هوآوی هانر6 مطالبی در باره باDVD Writer تجربه ای متفاوت با MAC OS X در دل ویندوز موفی باتری و حافظه آیفون را دوبرابر می کند تجهیز 60 درصد خودروها به WiFi در سال 2019 رونمایی از محصولات برتر در روز اول نمایشگاه CES کنترل کردن سرعت فن کامپیوتر علت صدای فن(پنکه) کامپیوتر+عکس مادربرد MSI X99 MSI WS60 ایستگاه کاری نقد و بررسی مک بوک های اپل در مقابل هم : مقایسه MacBook Pro Retina 2014 با MacBook Air تمام ویژگی‌های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل لنوو لنوو تاریخچه شرکت ایسوس مقاله ای کامل در مورد با کامپیوتر مخترع موس کامپیوتر، در سن 88 سالگی مرد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک