کامپیوتر و لپ تاپ

کامپیوتر و لپ تاپ
 
پی سی لپ تاپ مرجع نقد و بررسی انواع کامپیوتر و لپ تاپ و....

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 33964
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

 

 امروز نمایشگاه CES به طور رسمی آغاز بکار کرد و در زیر 10 تا از بهترین رونمایی‌های این رویداد در روز نخستش را معرفی کرده ایم:

 

1-انویدیا تگرا K1: آخرین پردازشگر انویدیا با 192 هسته در دو طعم ARM A-15 32 بیتی و Dual Denver 64 بیتی آمد و خواب را بر چشمان رقیبش کوالکام حرام کرد.

2-سامسونگ گلکسی نوت پرو: تبلت 12 اینچی سامسونگ که هم برای کارهای جدی و هم بر ای بازی مناسب است و به جای تاچ ویز دارای رابط کاربری مگزین بوده که بسیار شبیه به ویندوز 8 است.با مراجعه به آرشیو اخبار مشخصات کامل این تبلت را مشاهده کنید.

3-ال چی لایف بند تاچ: دستگاه جدید پوشیدنی از ال جی با ویژگی جدید بسیاری  که هم با اندروید و هم با iOS سازگاری دارد.

4-ریزر نابو: غول دنیای بازیها ریزر، دستگاهی پوشیدنی با نام نابو را رونمایی کرده است که با قابلیت‌هایش سامسونگ و سونی را کمی در اندیشه فرو می‌برد. این اسمارت بند دارای دو صفحه نمایش OLED است.

5: لنوو وایب زد: اولین هندست 4G LTE از لنوو با یک صفحه نمایش 5.5 اینچی که دارای یک پردازشگر 4 هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز از جنس اسنپدراگون800 است در این رویداد معرفی شد که به کاربر سرعت آپلود Mbps50 و دانلود Mbps 150 را ارزانی می‌دارد.


6-ایسر آیکونیکا A1-830: آپدیتی از آیکونیکا A1 با یک صفحه 7.9 اینچی از جنس آلومینیوم با رزولوشن 768×1024 پیکسل که در داخلش یک پردازند 1.6 گیگاهرتزی از جنس اینتل اتم Z2560 می‌تپد و آنرا یک رم 1 گیگابایتی همراهی می‌کند.

7-ایسر آیکونیکا Ba-711: تبلتی 7 اینچی با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت دیگر، اندروید آبنبات ژله‌ای 4.1، پردازند مدیا تک ARM Cortex-A9 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای هر دو هسته و یک گیگابایت رم، یک تبلت پایین رده از ایسر است که در روز نخست به دنیا معرفی شد.

8-تاف پد Fz-M1 از پاناسونیک: تبلتی سرسخت از پاناسونیک که با یک صفحه نمایش 7 اینچی  تا 16 ساعت دوام دارد. ویندوز 8.1 پرو و یک پردازنده Core i5 اینتل نیز برای آن در نظر گرفته شده‌اند. این تبلت باریکترین و سبک‌ترین تبلت راگد (مقاوم شده) در دنیاست و قابلیت تعویض باتری بدون خاموش شدن را نیز دارد.

9-ترنسفورمر بوک دوىتTD300  از ایسوس: باز هم ایسوس و باز هم خلاقیت. این هایبرید در واقع 4 کاربرد گوناگون دارد و می‌تواند همزمان یک لپتاپ یا تبلت ویندوزی و یا یک لپ تاپ یا تبلت اندرویدی باشد.

10-آلکاتل وان تاچ آیدل اکس پلاس: آلکاتل امروز از آخرین محصول خود با هشت هسته و فرکانس 2 گیگاهرتز، صفحه نمایش فول اچ دی، رم 2 گیگابایتی، دوربین 13.1 مگاپیکسلی در ضخامتی حدود 7.9 میلیمتر رونمایی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط مهندس جمالی
نقد وبررسی هوآوی هانر6 مطالبی در باره باDVD Writer تجربه ای متفاوت با MAC OS X در دل ویندوز موفی باتری و حافظه آیفون را دوبرابر می کند تجهیز 60 درصد خودروها به WiFi در سال 2019 رونمایی از محصولات برتر در روز اول نمایشگاه CES کنترل کردن سرعت فن کامپیوتر علت صدای فن(پنکه) کامپیوتر+عکس مادربرد MSI X99 MSI WS60 ایستگاه کاری نقد و بررسی مک بوک های اپل در مقابل هم : مقایسه MacBook Pro Retina 2014 با MacBook Air تمام ویژگی‌های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل لنوو لنوو تاریخچه شرکت ایسوس مقاله ای کامل در مورد با کامپیوتر مخترع موس کامپیوتر، در سن 88 سالگی مرد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک